Onze visie

Goede ideeën moeten resoneren, voor een betere wereld vandaag en morgen. Daarom trekken wij alles uit de kast om mensen, teams en organisaties te helpen om ideeën te vertalen naar een goed verhaal dat resoneert. De basis van onze aanpak is gestoeld op de volgende principes:

  • Essentie
    Wat is de essentie van het idee? Vaak willen we compleet zijn en het liefst chronologisch het hele proces beschrijven. Maar om een idee te laten resoneren moeten we op zoek naar de kern, naar de essentie van het idee, de nieuwe strategie of de onderneming.
  • Connectie
    Op welke manier ben jij verbonden met het idee? Wat hebben je teamleden met de nieuwe strategie? Wat hebben medewerkers met de merkwaarden? Wij ervaren organisaties, teams en leiders als inspirerend wanneer we niet alleen weten wat je doet en hoe je het doet, maar vooral waarom je iets doet. Een persoonlijke connectie met het idee, de koers of de strategie geeft energie en inspiratie.
  • Verhaal
    Een goed verhaal, daar zitten klanten, investeerders, stakeholders, collega’s of medewerkers op te wachten. Een krachtig, betekenisvol en eigen verhaal waarmee je de essentie van het idee tot leven wekt. Wij geloven in een goed verhaal, maar ook in een goed verteld verhaal. Niet alleen de inhoud maar ook de kracht van de verteller en de juiste context is essentieel om je publiek niet alleen in het hoofd, maar ook in hart en handen te raken.
  • Kompas
    Echte leiders, teams en organisaties vertellen niet alleen hun verhaal, ze leven het. In dagelijks zichtbaar gedrag laten ze zien wie ze zijn en waar ze voor staan. En wekken zo hun verhaal tot leven.

BE THE CHANGE YOU WANT TO SEE IN THE WORLD

MAHATMA GANDHI